تروریسم دولتی و تروریسم روانی در آلمان

اصولا تروریسم با خشونت طلبی غیر دولتی شناخته شده است و مبحث تروریسم دولتی بویژه تروریسم اقتصادی، تروریسم روانی و تروریسم دولتی غالبا با عنوان قانون یا قطعنامه توجیه میگردد.
در روزهای اخیر معترضان به سیاستهای خشونت طلبانه وتروریسم دولتی آلمان بویژه با ارسال تسلیحات به منطقه به شدت حساس خاورمیانه دست به اعتراضات علنی در خیابانهای برلین، هامبورک و برخی شهرهای دیگر زده اند که به شدت توسط نیروهای نظامی و شبه نظامی آلمان سرکوب گردیده اند.
در این اعتراضات که تنی چند از معترضان بیگناه کشته و برخی مجروح و یا اخراج گردیده اند، دولت آلمان همواره تقصیر را بر گردن اسلامگرایان انداخته است.
آلمان که سابقه خشونت دولتی و رادیکالیسم را در کارنامه خود دارد، با اتخاذ مواضع به شدت ضد سامی-عربی دوباره به چرخه نژادپرستی ایدئولوژیک (این بار صهیونیستی) بازگشته و هیولای نژادپرستی این بار توسط نوادگان هرتزل (صهیونیسم) در حال بلعیدن روان، اقتصاد و امنیت مردمانی در هزاران کیلومترآنسوتر است.
برخی از نیروهای نظامی و شبه آلمانی به طور مستقیم یا در آی دی اف (نیروهای اسرائیلی) و نیز عرصه اطلاعاتی برای خدمت به صهیونیستها نقش ایفا میکنند یا اینکه به صورت مستشاری در حال آموزش جنایتکاران شناخته شده صهیونیسم بین المللی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *