مارمولک سیاسی به نام آلمان: خانه شکلاتی

در حالی که مسلمانان جهان، مشت ها را بر دهان آمریکا میکوبند!
عکسی در یکی از ژورنالهای آلمانی منتشر شده بود که فارغ التحصیلان عرب از دانشگاههای آلمان را نشان میداد که در کنار هم گرفته بودند و زیر آن نوشته شده بود نسل آینده رهبران عرب (مسلمان). (منبع دویچه وله)
در خیابان اما، پلیس آلماڻ مشت بر دهان تظاهرکنندگان ضد نسل کشی در غزه میکوبید، قطعات یک پازل اخلاقی را که در کنار هم قرار دهیم، نفوذ لابی صهیونیستی در تعیین خط مشی دولت آلمان حتی از نفوذ گرایش های راستگرایانه و نژادپرستی بیشتر است.
ساده اندیشیست اگر گمان کنید “لژ” های صهیونیستی که از زمان هرزل در آلمان بوجود آمدند، پس از یک جمود کوتاه در زمان جنگهای جهانی جان باختند. وقتی از نظامهایی مانند صهیونیسم و فراماسونری سخن میگوییم، باید ساختار هرمی لژهای مخفی را تا حدودی شناخته باشیم.
در مقاله قبلی وعده دادیم به بحث خوردن مغز جوانان ایرانی دانشجو در هزارتوی غربت و سیاستهای جذب دانشجو بدون توانبخشی و مستقل سازی آنها اشاره کنیم.
لژهای مبتنی بر توصیه نامه و ارتباطات ، پروژه های ضعیف و بدون آینده، عدم امکان دریافت پژوهانه های تحقیقاتی و کمبودکار تخصصی بعد از فراغت از تحصیل، گویا عمر دانشجو را تا گور به وابستگی و عدم استقلال رای میکشاند. این مسائل به همراه دوری از خانواده، مشکلات اقامت، درآمد و … و ترس از برگشتن به داخل ایران به دلیل جو بدبینانه داخل ایران، فضای روانی نامناسبی را برای دانشجویان و سایر مهاجران ایجاد میکند که در طولانی مدت باعث بیماریهای روانی، فرهنگی و مهاجرت زدگی میشود.
لژهای صهیونیستی، در سیاست گذاری و تبیین سیاستهای اتحادیه اروپایی (با استثنائاتی) و آمریکا رده ها و ارتباطات گسترده ای دارند که در نامه انیشتین بیش از هفتاد سال پیش به آنها اشاره شده است اینجا.
البته در داخل ایران نیز هزار فامیل تو در تو و بلعیدن سرمایه و اعتبارات داخلی با امریه ها و مانند آن چیز دور از ذهنی نیست که کتابهای مفصلی در مورد آن نوشته شده. اما آنچه بخصوص در مورد لژهای صهیونیستی باید بدان اشاره کرد، سیاست تخاصم آنها با کیان ایرانیست که باحذف “ایران” از بسیاری از سکوهای رقابتی و اقتصادی به طور ناعادلانه دامن زده است. زمانی که یک اپلیکیشن را باز میکنید که در آن بعد از نام عراق نام اسرائیل قرار دارد و نام ایران حذف گردیده است احتمالا به مبارزه با کیان ایرانیان مینگرید.

نقش آلمان در این میان چیست؟ کشوری که پناهجویان ایرانی بسیار و نظامی حقوق، بیمه و پرداخت مناسب دارد؟ نقش آلمان مترادف خانه شکلاتی هانسل و گرتل است. لاغر باشی چاقت میکند، چاق باشی جادوگری که صد بار کودکان را خورده تو را خواهد خورد.
کیس محمد علی رامین:

محمّدعلی رامین (زادهٔ بهمن ۱۳۳۲، دزفول) معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم بود. شهرت وی به دلیل ۹ لغو امتیاز، ۱۵ توقیف و ۶۱ تذکر کتبی بود که در حدود ۱۳ ماه حضور به عنوان معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، به نشریات ایرانی داد که رکوردی در نوع خود محسوب می‌شود.

رامین تحصیلات اولیه را در دزفول و خرمشهر و آبادان طی کرده‌است. وی فارغ‌التحصیل دوره تخصصی کالج آموزش فنی ـ حرفه‌ای از دانشگاه فنی کارلسروهه و دانشگاه فنی کلاوستال آلمان است و سپس تحصیلات خود را در دانشگاه فنی کلاوستال آلمان در رشته مهندسی روش‌های صنعتی و فوق مهندسی مکانیک عمومی تا مقطع دکترای مهندسی ادامه داده ولی به علت اخراج از آلمان آن را نیمه کاره رها کرده‌است.

وی در سال ۱۹۸۲ میلادی به اتهام برخورد خشونت‌آمیز در یک گردهمایی دانشجویی توسط پلیس آلمان دستگیر و نزدیک به یک سال را در زندان براونشوایگ سپری کرد. پس از آزادی از زندان که به گفتهٔ وی با تلاش‌های حکومت ایران میسر شد، اجازه یافت تا تحصیل خود را در دانشگاه فنی کلاوستال آلمان ادامه دهد.او از سال ۱۹۷۱ تا ۱۹۹۴ در آلمان زندگی کرد و به دلیل ارتباط با حزب راست‌گرای افراطی دموکرات ملی آلمان، از این کشور دیپورت شد.
ثمره انکار هولوکاست از طرف طیف احمدی نژاد و دکترین رامین در واقع بی اعتباری مقطعی اظهارات جمهوری اسلامی و محکومیت جهانی علیه مردم ایران بود. دولت احمدی نژاد با تمسخر قوای نظامی ایران، از جمله نمایش تسلیحات غیر کاربردی و پروتوتایپ ، آسیب رساندن به معترضان مسالمت آمیز و تخریب وجهه ایران بزرگترین خدمت را به پروژه هامان انجام داد. اگر رویکرد سرنگونی پهپاد RQ آمریکا و نمایش توان جنگ الکترونیک ارتش نبود، بیگمان حملات علیه کیان ایران صورت می‌گرفت. در واقع چگونه با اعتبار مردم ایران ، خون را از چنگال آلمانی هایی که فلسفه نازیسم، صهیونیسم و مارکسیسم عده بیشماری بیگناه را به خاک و خون کشیده اند پاک کردید؟ و اصولا چه امتیازی از آلمانیها به بهای این خدمت ستاندید؟
هر چند امروز با خون مردم غزه این ننگ به پیشانی صهیونیسم و آلمان بازگشته است، اما این مردم مخرب هنوز در بالاترین رده های نظام حضور فعال دارند.

دکتر امیرعلی رستم داودپور
دبیر انجمن قانون و شفا

پانوشت: این نوشته را تقدیم میکنم به روان پاک کودکان مظلوم در تمام دنیا. به کسانی که قربانی خانه های شکلاتی و عفریت زشت کودکخوار شدند. هیچ ملتی آزاد نخواهد شد مگر اینکه از مسیر گذشته خویش متنبه گردد، پند بگیرد و راه و روش خود را اصلاح کند. و از همه مهمتر، فضیلت شناخت خداوند زمان و زنده در او پیدا گردد. زیرا اوست که از آنچه ما نمیدانیم آگاه است.

فیسبوک آزادی نیوز:
https://www.facebook.com/azadinewsmag?mibextid=ZbWKwL

تصویر : کارگاه مسلمان سازی آلمانی (ختنه کرده های صهیونیسم)

منابع:
Davoudpour, A. R. (2024.). The role of German philosophers in violent social movements: The innate potential of German philosophy for violent movements and war crimes. Journal of Iranian International Legal Studies (IIntbar). ISSN 2957-2169

Available from https://www.researchgate.net/publication/382248202_The_Ro…
[Accessed July 26, 2024].

Davoudpour, A. R. (2024). Haman project and infiltration of pseudo-clerics in Iran: A theoretical perspective on intelligence practices. Journal of Iranian International Legal Studies (IIntbar), ISSN 2957-2169. Available from https://www.researchgate.net/publication/382561649_Haman_… [Accessed July 26, 2024]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *