ایران نوین همان ایران مسلح به سلاحهای گروه هسته ایست نه الله اکبر

“ما مسلح به الله اکبربر صف دشمنان حمله نخواهیم برد”

در واقع شرف کودکان فلسطینی و شهادت آنان در صف مدرسه به ما ثابت کرد حمله کردن به دشمنان بشریت فقط با اعتقادات از جمله با یا حسین و الله اکبر باعث میشود دست خالی بسیاری از “مومنان” شهید بشوند و در عین حال فریبکاران بین المللی برای بقای خویش انواع لاپوشانیها، اتهامات و افتراها را به ملتهای دربند وارد کنند.

در مقابل چنان قساوت قلبی، دیگر سلاح “الله اکبر” همان معنای انتحاری را میدهد. در مقابل این درجه از فجایع ضد بشری باید تک تک آنها را با لیزر، عدالت تراپی کرد.

اگرچه وجدان ایرانی به ما اجازه نمیدهد آغازگر هیچ دعوایی باشیم اما شرفگرد درسیست که از کهن دیار ما به ما به میراث رسیده است. آنان که شرافت شما را لکه دار کرده اند با سخن عشق و دوستی به راه نخواهند آمد.

کنار میز برجام هم از آنان با کیک زرد که موش لای آن گذاشته ایم پذیرایی خواهد شد. آنان دوست نخواهند شد، عدالت تقاص آنان است.

آیا ما با جمهوری اسلامی هستیم؟ نه ما رستاخیز شهدای خاورمیانه ایم. دوباره به دست ظالمان نخواهیم مرد. در آخرت یک بار الله اکبر1 را برایمان تفسیر کردند.


  1. مکاشفات یوحنا در فصل 6 به کتابی اشاره می‌کند که در آن از مظلومان کشته‌شده یاد شده است. در این بخش، یوحنا از دیدن منظره‌ای روایت می‌کند که در آن بره خداوند، کتابی را که با هفت مهر مهر و موم شده است، می‌گشاید.
    در مکاشفات 6:9-11 آمده است:
    و چون مهر پنجم را گشود، دیدم زیر مذبح نفوس کسانی را که به خاطر کلام خدا و شهادتی که داشتند، کشته شده بودند. و به آواز بلند ندا در داده، گفتند: «ای خداوند قدوس و حق، تا کی حکم نمی‌کنی و انتقام خون ما را از ساکنان زمین نمی‌گیری؟» و به هر یک از ایشان جامه‌ای سفید داده شد، و به ایشان گفته شد که اندک زمانی دیگر آرام بگیرند، تا شمار همخدمتان و برادران ایشان که همچون ایشان کشته خواهند شد، کامل گردد.
    این آیات به نفوس شهیدان اشاره دارد که در زیر مذبح قرار دارند و از خداوند می‌خواهند که انتقام خون آن‌ها را بگیرد. این شهیدان به خاطر ایمانشان به خدا و شهادتی که داده‌اند، کشته شده‌اند و در نهایت به آن‌ها لباس‌های سفید داده می‌شود و به آرامش فراخوانده می‌شوند تا زمان انتقام خداوند برسد. ↩︎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *