صندلی از زیر پای ابراهیم رئیسی کشیده شد

بنا بر آخرین تحولات، پس از پیدا شدن بالگرد رئیس جمهور اسلامی، در ساعات اولیه صبح روز دوشنبه، آثاری از زنده ماندن هیچ‌یک از سرنشینان یافت نشد.

ابراهیم رئیسی که کار خود را در قوه قضائیه و با مباشرت و مشارکت در صدور حکم اعدام برای بسیاری از مخالفان سیاسی نظام آغاز کرد جز هیئت سه نفره ای بود که با آیت الله منتظری بازدید کرد و در مورد افزایش احکام اعدام بی‌رویه به ایشان هشدار داده شد، در نهایت پس از رد صلاحیت عمده کاندیداهای ریاست جمهوری، در انتخاباتی مهندسی شده، کرسی ریاست جمهوری اسلامی را به دست آورد.

ایشان پس از دیدار با علی آف ، رئیس جمهور آذربایجان و افتتاح سد کیز قلعه بر روی رود ارس، در مسیر بازگشت از مرز ایران و آذربایجان، جان باخت.

در حادثه مذکور علاوه بر آقای رئیسی ، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان و سایر درگذشتگان، و خانواده بسیاری جانباختگان بیگناه از جمله اعدامیان ، شایسته نیست کارکرد شگفت انگیز عدالت ، هیچگاه حاشا یا نفی گردد.

اسامی جانباختگان سانحه هوایی به این شرح است؛

١-ابراهیم رئیس الساداتی
٢- محمد علی آل‌هاشم
٣-حسین امیرعبداللهیان
۴-مالک رحمتی
۵- مهدی موسوی
۶-یک نیروی سپاه انصارالمهدی(هویت نامشخص)
٧-خلبان (هویت نامشخص)
٨-کمک خلبان (هویت نامشخص)
٩-کروچیف (هویت نامشخص)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *