رئیسی مفقود الاثر شد

بنابر گزارش های رسیده آقای رئیسی، رئیس جمهور اسلامی، در پی حادثه هلیکوپتر در چند ساعت اخیر مفقود الاثر بوده است. گمانه زنی ها در مورد آسیب دیدن برخی از همراهان ایشان برای مدتی در برخی خبرگزاریهای داخلی ایران مخابره گردید که پس از مدتی از روی سرفصل اخبار حذف گردید.

در حادثه مذکور علاوه بر آقای رئیسی ، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده اند.

تجزیه و تحلیل اخبار و از جمله محتوای مکالمات تلفنی نشان میدهد که احتمال آسیب دیدگی جدیدی برخی از مسافران در این سانحه وجود دارد، از جمله آقای آل هاشم در مکالمه خود اظهار داشته که حال ایشان بد است و صدای آمبولانس را میشنود. با وجود این خبرگزاری ها با تقطیع اخبار، گزارشی از احوال آقای رئیسی و وزیر خارجه ایشان مخابره نکرده اند که گمانه زنی در مورد آسیب جدی را افزایش میدهد.

بر اساس پیش فرض های غیر رسمی توطئه منتشر شده در رسانه های غیر رسمی ، احتمال حملات پهپادی از خاک آذربایجان و حتی دستکاری هلیکوپتر آقای رئیسی در مدت توقف در مرز ایران و آذربایجان وجود دارد. این احتمالات هر چند اندک، که ریشه آن از جنگ کنونی اسرائیل با جمهوری اسلامی و دسیسه گری آنها نشات میگیرد نیاز به بررسی بسیار دارد.
در صورت اثبات دخالت اسرائیل در آسیب رساندن به منافع ملی ایران باید در سیاستهای بین المللی تجدید نظر جدی صورت گیرد.
از سوی دیگر ، اگرحادثه هوایی آقای رئیسی و تعلل در اعلام اخبار مربوط به سلامت ایشان عمدی بوده باشد، چه حال ایشان سلامت باشد و یا خیر، گمانه زنی در مورد محک زدن عکس العمل اپوزیسیون و مخالفان بین المللی جمهوری اسلامی نیز دور از ذهن نمیباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *